Умови та гарантії

1.Оформлення замовлення:

• Правильне оформлення замовлення.

Замовлення вважається вірно оформленим, якщо Клієнтом була надана повна інформація щодо одержувача  замовлення, а також правильно вказані контактні дані Клієнта (тобто заповнені всі обов’язкові поля при оформленні замовлення).
Вірно оформлене замовлення Клієнта приймається для виконання і доставки тільки після отримання від Клієнта 100% передоплати вартості цього замовлення.

• Початок дії такого роду угоди.

Моментом укладення даної угоди між клієнтом і нашим сайтом, вважається момент оформлення замовлення на сайті або іншим зручним для клієнта способом. Всі подальші дії з замовленням проходять в рамках даної угоди і клієнт підтверджує прийняття всіх умов і правил, перерахованих в даній угоді.

• Можливий час для оформлення і доставки замовлення.

Прийом і обробка замовлень здійснюється з понеділка по суботу, з 8:00 до 20:00.
При оформленні замовлення, ви можете вибрати доступну дату і час доставки.

• Вартість замовлення і доставки.

У вартість замовлення входить ціна квіткової композиції, якщо є ще додаткові атрибути (м’яка іграшка, солодощі, фрукти та ін.), тоді плюс їхня вартість і звісно ціна безпосередньо самої доставки.

• Додаткова плата. Комісія платіжної системи.

У деяких платіжних системах існує комісія, яка додається до підсумкової суми замовлення. У будь-якому випадку всі доплати, які можуть бути нараховані до вашого замовлення, відображаються на кошику, при оформленні замовлення!

– Перелік додаткових послуг, які можна додати при оформленні замовлення:

• Послуга “Доставка сюрпризом”.

При замовленні цієї послуги, наші логісти не зв’язуються  із одержувачем, просто кур’єр їде за адресою та часом, котрі вказані в замовленні. Якщо одержувача немає на місці або адреса була вказана невірна, тоді кур’єр телефонує одержувачу, перебуваючи за вказаною адресою! В будь-якому випадку, послуга “Доставка сюрпризом” вважається виконаною. Якщо виявиться в результаті, що потрібно зробити доставку в інше місце чи на іншу годину, тоді це вартуватиме плюс як ще одна доставка.

• Послуга “Доставка на конкретну годину”.

При замовленні цієї послуги, доставка здійснюється на конкретну годину, вказану замовником з похибкою в 15 хвилин. Так наприклад, якщо вказана година 12:00, то ми залишаємо за собою право доставити замовлення у проміжок з 11:45 до 12:15. У разі відмови одержувачем, приймати доставку, у вказану замовником годину, наші логісти переносять доставку на конкретну, зручну для одержувача годину. У будь-якому з випадків, послуга “Доставка на конкретну годину” вважається виконана.

• Послуга “Фотозвіт”.

При замовленні цієї послуги, при врученні букету або квіткової композиції, кур’єр фотографує одержувача з букетом або квітковою композицією в руках. Якщо одержувач відмовляється фотографуватися, тоді замовнику надається фото букету, без одержувача. В будь-якому разі, послуга “Фотозвіт” вважається виконана.

2. Правила обробки, виконання і доставки замовлень.

• Обробка замовлення.

Якщо в замовленні вказана необхідна інформація про клієнта і одержувача замовлення, а також  якщо замовлення оплачено, тоді воно передається на виконання! Доставку замовлення не можливо здійснити раніше, аніж  через три години після повної  оплати або доплати клієнтом. Врахуйте це, якщо ви збираєтеся сплатити замовлення пізніше.

Виконання замовлення, може бути призупинено, якщо клієнт вказав не повну, чи не коректну або ж невірну  інформацію про одержувача. Замовлення буде передане в роботу, після перепогодження цих даних.

• Виконання замовлення.

Перед виконанням замовлення, наші працівники зв’язуються з одержувачем, для підтвердження готовності прийняти замовлення в зазначену дату, час і за вказаною адресою! Якщо час доставки за бажанням одержувача не збігається з часом в замовленні, то час змінюється на час зручний для  одержувача!

Якщо одержувач відмовляється приймати замовлення або одержувача немає в місті чи країні, тоді виконання замовлення може бути призупинено, а клієнт повідомлений про це.

Якщо в замовленні активована послуга «Доставка сюрпризом», то замовлення передається в роботу без дзвінка і підтвердження від одержувача. В даному випадку, замовлення вважається виконаним, навіть якщо замовлення не було доставлено, через відмову від отримання одержувачем або через те, що отримувача немає у місті.

• Доставка замовлення.

Доставка замовлення, здійснюється у часовий проміжок, вказаний клієнтом або одержувачем, в інтервалі не менше 3-х годин, а в святкові дні не менше 5-ти годин від початкового і кінцевого часу доставки.

У разі поганих погодних умов на дорозі, святкових або передсвяткових заторів, а також інших, не передбачуваних обставин, допускається запізнення кур’єра на доставку до 5-ти годин, після кінцевого часу доставки. При таких ситуаціях кур’єр телефонує одержувачем і переносить час доставки.

У разі активної послуги «Доставка сюрпризом», якщо після приїзду кур’єра виявилося, що адресні дані надані Клієнтом помилкові (помилка в номері будинку або квартири, вулиці, якщо одержувач не проживав або вже не проживає за даною адресою) замовлення вважається виконаним коректно і повністю. Можлива доставка цього замовлення по знову вказаній клієнтом адресою в цьому ж місті і тепер за додаткову оплату. У разі відмови клієнта від доставки замовлення за новою адресою, оплата за замовлення не повертається.

У разі активної послуги «Доставка сюрпризом», а іноді і при звичайній доставці, одержувач відмовляється від прийняття букета, в той час, коли  замовлення вже привезене кур’єром за  адресою одержувача. В такому випадку замовлення вважається виконаним коректно і повністю.

3. Правила повернення продукції і грошових коштів.

Незважаючи на те, що квіткова і продуктова продукція не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України – повернення, обміну і пере доставки, Family-Fowers це може робити з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення чи обмін.

3.1. Порядок і терміни подачі скарги:

–     Скарга на якість букету або інших товарів може бути подана протягом 3-х годин після доставки.

–     Скарги на якість і свіжість повинні обов’язково бути подані із наявністю  фотографій. Розглядаються фото, надіслані через 3-и години з моменту виконання замовлення. Фотографії можна надсилати на viber, facebook, whatsapp, skype або на пошту. Обов’язково із зазначенням деталей замовлення і ПІБ платника або одержувача. Скарги від третіх осіб до розгляду не приймаються.

–      Скарга із запізненням приймається, тільки якщо в замовленні був вказаний точний час доставки і активована послуга «доставка з сюрпризом». В інших випадках доставка узгоджується з одержувачем і може бути перенесена у зручний для одержувача час.

3.2. Порядок і терміни розгляду скарги:

–       Ми намагаємося якомога швидше реагувати на скарги від наших клієнтів, тому максимальний час розгляду скарги 24 години.

–       Якщо в момент вручення замовлення квіти вже мали не належний вигляд, клієнт має право вимагати повну заміну продукції або вимагати повне або часткове повернення коштів.

–       Якщо в доставленому замовленні відсутній один з товарів, Family-Flowers за свій рахунок здійснює повторну доставку відсутнього товару. Листівка із логотипом нашої майстерні  надається безкоштовно і не може вважатися товаром.

–       Фотозвіт узгоджується з одержувачем і відсутність фотозвіту не може бути причиною для скарги.

3.3. Порядок і терміни повернення коштів:

–       Повернення здійснюється протягом 3-х днів з моменту прийняття рішення про повернення.

–       Якщо повернення відбувається  із причин:

  1. відмова від отримання букета одержувачем
  2. не можемо додзвонитися до одержувача і немає альтернативних номерів
  3. одержувача немає в місті і він не може прийняти букет
  4. замовник передумав дарувати букет

У подібних випадках буде стягнута оплата послуги компанії, яка може дорівнювати – мінімум 10% від вартості замовлення і максимум 100% вартості замовлення. Сума повернення залежить від матеріальних витрат компанії.

3.4. Повернення здійснюється тільки платнику і не може бути виплачене третім особам.

4. Правила дотримання якості та відповідності продукції.

4.1. Якість продукції, що поставляється.

–      Компанія гарантує максимально високу якість послуг  та обслуговування. Вся квіткова продукція, яка використовується в замовленні, свіжа і зберігається за всіма вимогами та нормами. Всі овочі, фрукти, м’ясні та інші продуктові вироби, купуються тільки в спеціалізованих магазинах, з перевіркою терміну придатності і умов зберігання.

• До запакованої продукції застосовуються такі правила:

–      Кінцевий термін придатності не повинен бути менший, ніж  третя частина всього терміну придатності продукції, так наприклад торт у якого термін придатності 72 години, на момент вручення не повинен мати більше, аніж 48 годин.

• До фруктів та овочів застосовуються такі правила:

Допускається неправильна форма продукту, темні плями і цяточки, які є природніми. На бананах допускаються почорніння, які є природними. Гроно винограду може містити кілька пошкоджених ягід.

4.2. Відповідність продукції, що доставляється.

–     Family-Flowers прагне, однак не гарантує 100% схожості продукції з фотографією товару!

Ми НЕ гарантуємо що на момент оформлення замовлення, в наявності будуть всі складові товару і якщо заміна незначна (менше 30% букета), тоді компанія може приймати сама рішення про невелику заміну, не повідомляючи клієнта.

• Кольорова гамма товару так само може відрізнятися від фотографії товару, відтінок квітки того ж кольору буває різний, а пачки ідентичного кольору може не бути на складі.

• Пакувальні товари, такі як ящики, коробки, кошики, папір можуть відрізнятися за кольором, розміром і формою, наявністю ручок та інших деталей.

• Довжина квітки на стандартний букет (довжина не вказана в складі) може варіюватися від 40 см і до 80 см, в залежності від наявності квітки в даний час. Якщо довжина квітки вказана в складі, допускається відхилення довжини 10 см. від зазначеної довжини в складі, як у більшу, так і в меншу сторону.

• Такі товари, як повітряні кулі, м’які іграшки, торти, цукерки, можуть відрізнятися ім’ям виробника, кольором, розміром і вагою. При відсутності таких товарів на складі, Family-Flowers сама приймає рішення про їх заміну, на схожі товари подібної вартості.